dinsdag, januari 16, 2007

Pet veranderingen

Het is al weer een tijdje geleden dat ik een blogpost heb geschreven aangaande mijn Neopets, en dan vooral de pet die ik gebruik voor de LabRay. In de vorige Blogpost over de pet veranderingen viel te lezen dat mijn pet als laatste een Striped Kougra was.

Striped Kougra

Ik was niet zo kapot van deze vorm. Beetje saaie kleuren maar het kon natuurlijk veel erger (wat later ook wel weer naar voren komt :P). De pet veranderde echter al snel in een Darigan Kougra.

Darigan Kougra

Een Darigan vorm had ik al eerder gehad. Dat was destijds een Bruce. Als Bruce zag het er niet uit maar als Kougra heeft het toch wel iets. De LabRay deed echter na een tijdje weer zijn werk en dus moest mijn pet er weer aan geloven en veranderde deze in een Red Bori.

Red Bori

Wel een apart beestje zo'n Bori en de kleur was lekker neutraal. Had deze best wel wat langer willen hebben, of eventueel veranderd willen zien in een andere kleur. Echter besloot de LabRay wat anders te doen. En zie hieronder het resultaat een Red Chia.

Red Chia

Tja, wat moet ik hier van denken? Beetje vreemde roze marshmallow. Nee, deze staat zeker niet in mijn lijstje van top veranderingen. En dan zul je net zien dat het heel lang duurt voor de LabRay een nieuwe verandering doorvoerd. Deze kwam er echter wel en in de vorm van een Chokato Chia

Chokato Chia

Deze Chia vond ik dan weer wel erg leuk. Zo'n rondige knol met een misschien iets te jolige gezichtsuitdrukking. Nee, deze kon er wel mee door. De volgende Chia was weer zo'n maffe marshmallow. Maar dan met een ander kleurtje. Een Blue Chia.

Blue Chia

De kleur deed weinig aan mijn eerder gevormde mening. Het blijft een knudde pet vorm. Dus snel naar de volgende (waar ik ik maar een klein tekstje hoef te plaatsen). Wederom een Chokato Chia.

Chokato Chia

Tja, die hadden we net ook al dus weinig over te vertellen. Leuk dat ik hem weer even terug had maar mocht niet lang duren. De stap van knol naar lama is blijkbaar niet groot, want de volgende verandering was die naar een Red Ognorbu

Red Ognorbu

Opzich wel weer een grappig wezentje. Maar die kleur :S. Sorry, maar die rozige gloed is niet echt mijn ding. Al had ik deze altijd nog liever gehad dan de vorm waar ik deze blogpost mee eindig. Want dat is echt een verschrikking. De Mutant Ognorbu.

Mutant Ognorbu

Wat een verschrikking. Wat een monster. Bleh. Ik hoop echt dat de LabRay snel weer een verandering doorvoerd want deze is niet om aan te zien. De horror.

Tot dus ver de afgelopen veranderingen van mijn LabRay Pet. Nu maar duimen dat het snel in iets leukers veranderd.

Geen opmerkingen: