zondag, januari 15, 2006

Schrijver worden?

Ik ben al een tijdje lid van een bepaald Nintendo DS forum. Ik poste er tot sinds kort eigenlijk nauwelijks. Nu heb ik deze week enkele posts geplaatst en kreeg vandaag een PM in mijn inbox op dat forum. Mijn posts vielen op. Niet op een verkeerde maar op een positieve manier. Naast het forum hebben ze nieuws, features, column, preview en review onderdelen en men vroeg of ik misschien interesse had om voor hen te komen schrijven. Na een gesprek op MSN met twee personen uit het beheer, heb ik besloten een proef preview te schrijven. Die heb ik dus op dit moment af en moet ik nog naar één van die twee opsturen. Het gaat waarschijnlijk wel wat tijd van mij opslokken, maar er is een kans dat als ik schrijver wordt voor hen dat ik ook af en toe preview games krijg toegezonden die ik dan ook nog mag houden. Ik ben dus benieuwd. Vond het in ieder geval leuk om te horen dat ze positief waren t.a.v. mijn post gedrag. We will see what the future brings.

Geen opmerkingen: