zaterdag, december 31, 2005

Job, Jarige Job

Zoals ik enkele posts eerder al naar voren bracht vandaag is het mijn verjaardag. Een dag van verjaren. Na 25 jaren in dit leven maak ik nog steeds geen testament op van mijn jeugd. Nee, ik wil jong blijven van geest. Al spreekt de wijsheid van de ouderdom me ook wel aan.

Ik heb nog nooit zoveel felicitaties mogen ontvangen als vandaag. Het begon al gisteren net voor 24 uur. En vervolgens nog enkele rond 2 uur afgelopen nacht. Om vervolgens over de dag heen nog enkele PM's te ontvangen en zelfs een onverwachts telefoontje :D en wel van een Aeon lid. Hartstike bedenkt allemaal want dat doet me deugd.

Vanacht was het laat geworden (tijd gaat snel als je wat aan het kletsen bent op MSN) en vanmorgen stond de familie al om 8:45 voor de deur met een taart met sterretjes (bah) en twee kaarsen die het getal 25 vormde. Na de kaarsen te hebben uitgeblazen (vlak na dat de sterretjes uit waren gegaan natuurlijk) krijg ik als kadootjes drie boeken, twee games en wat geld.

De boeken waren: "Oudste" van Christopher Paolini, "De saga van de duistere oorlog" van Raymond E. Feist en als laatste "Sneeuw en as" van Diana Gabaldon. Dan de games: als eerste Grand Theft Auto Liberty City Stories en als tweede Xenosaga: Episode II. Over het bedrag aan geld laat ik me niet uit ;). Een deel van de dag heb ik dus GTA:LCS gespeeld en het andere deel wat geinternet en wat bij de familie gezeten.

Het was dus verder een rustige dag zoals bijna elke verjaardag van mij. Het wachten is nu nog op de oudjaarsconference van Youp van 't Hek en natuurlijk het vuurwerk. Bij deze wens ik iedereen een mooi uiteinde van het jaar en pas vooral op met het vuurwerk.

Tot volgend jaar dan maar :).

2 opmerkingen:

Aurianne zei

Er is er een jarig,
Hoera, Hoera,
Dat kun je wel zien dat is hij...

En de kop van de kat is jarig
Zijn pootjes vieren feest
Zijn staart die kan niet meedoen,
want die is pas ziek geweest...

Hey Ys, nogmaals Van Harte Gefeliciteerd met je 25e verjaardag :D Nog vele geslaagde jaren toegewenst en maak er vanavond een knalfeest van :P

Liefs

Ysgrublaidd zei

Dank je, dank je, dank je