zaterdag, juli 02, 2005

De afgelopen dagen

Woensdag dan de eerste van twee tentamens gehad. Geen idee wat ik er van gemaakt heb. Veel lul verhalen neer geschreven bij de vragen, dus ben benieuwd wat het cijfer wordt. Het was een her en op de vorige had ik een vijf dus hopelijk dit keer net iets beter zodat het een voldoende wordt. We wachten het af. Het tentamen was pas 's middags dus de hele dag was naar de klote.

Donderdag werd ik, na een korte nacht, al om half zeven uit mijn bed gelicht. Vader moest naar noord holland langs wat klanten en moeder had het briljante idee bedacht dat ik met haar dan wel langs oma kon gaan. Op visitie that is. In een Opel Vivaro is niet te slapen dus al dommelend Haarlem bereikt. Beetje koffie gedronken en een plakje cake gegeten. Om vervolgens de stad in te gaan. In mijn eentje, want mijn oma kan niet meer zo goed lopen en mijn moeder wilde dus liever daar blijven. In de stad was niet veel te beleven. Op de heen weg wat regen gehad en in de binnen stad aangekomen scheen de zon vol op. Tja, dan loop je daar dus met een jas :S. Terug uit de stad nog wat zitten Nintendo DSen. Yoshi Touch en Go blijft leuk. Vader kwam laat terug van de klanten dus waren we pas om half 2 weer thuis. Weer een dag waar ik weinig aan had.

Vrijdag geprobeerd wat uit te slapen. Is echter weinig van gekomen. Na kort mijn internet rondje te hebben gemaakt naar de stad Groningen geweest. Suikoden IV voor de PS2 gekocht. Bij thuis komst nog een rondje internet en vervolgens TV gekeken.

En toen was het dus vandaag. Iets te lang geslapen. Werd rond 10 uur wel wakker maar ben weer ingedommeld om vervolgens weer om half 1 wakker te worden. Na de ochtend ronde lekker aan het gamen geweest. Baten Kaitos voor de Nintendo GameCube. Erg leuke RPG alleen jammer van dat kaarten systeem af en toe. Het maakt de game aan de ene kant erg leuk aan de andere kant zit ik me af en toe op te vreten omdat het systeem in mijn ogen niet op alle punten goed is uitgewerkt. Tijd vloog in ieder geval om en ik heb me zeer vermaakt. Nu zit ik alleen met het probleem dat ik nog steeds niet geleerd heb voor het laatste tentamen. Maar goed dat is pas de 12de dus we hebben nog wel even.

Geen opmerkingen: