maandag, juli 18, 2005

Afloop project

Voor de mensen die geïntereseerd zijn hoe het met het moeilijke project is afgelopen hieronder een e-mail die wij als projectgroep van het bedrijf ontvangen hebben.

Ik heb jullie onderzoeksverslag gelezen. Mijn reactie is vergelijkbaar als gisteren tijdens de presentatie: Tegen de verwachting in ligt er een verslag waar ik enthousiast over ben. Jullie moeten in de laatste twee weken een behoorlijke eindsprint hebben gemaakt!

Ik vind het verslag duidelijk, goed van opzet. Het geeft een begrijpelijke uitleg van de systematiek. Wat ik mooi vind is dat jullie een goede mix hebben gemaakt van (de bedoelingen van) het game en de evaluatie, de theorie over gespreksvoering en jullie 'technische' kennis over systeemontwerp. Het is leuk om te lezen hoe deze werelden bij elkaar komen en elkaar versterken. Waar ik gisteren nog een aantal vragen had over de onderbouwing van de keuzes die jullie gemaakt hebben, vind ik in het verslag vrijwel alle antwoorden.

Er ligt nu voor ons een mooie opgave om met de inhoud van de evaluatie aan de slag te gaan en dit tzt te combineren met jullie advies over de systematiek. We zullen jullie op de hoogte houden over de voortgang.
In de ogen van het bedrijf is het dus een geslaagd project geweest. De begeleidende decent was ook zeer tevreden tijdens de presentatie. Echter komt het cijfer pas tot stand na overleg met de andere docent. Toch melde de begeleidende docent na afloop van de presentatie dat het waarschijnlijk een voldoende is en misschien zelfs wel een redelijk hoog cijfer. Het wachten is nu nog op het cijfer, maar het project is in ieder geval goed beeindigd. Zo weer een studievak afgerond en studiepunten binnen. :D

Geen opmerkingen: