zaterdag, maart 22, 2014

Dagje Schiermonnikoog

Een tijdje terug heb ik een GoPro Hero 3+ Black Edition aangeschaft Dit omdat ik wel weer eens wat video materiaal wilde maken. En zo’n digitale action camera is klein, maar wel krachtig. Omdat ik gisteren naar Schiermonnikoog moest, was dat een uitgelezen moment om tevens mijn camera een test te laten ondergaan. Nog geen hele gekke dingen gedaan, maar wel een aardig filmpje weten te maken.

Althans, dat vind ik zelf. Maar laat gerust weten wat jullie er van vinden. En of jullie tips hebben voor toekomstige filmpjes.

Wat mezelf opviel is dat door de compressie van Youtube het filmpje niet altijd even helder blijft.Soms ontstaat er wat wazig beeld. Dit is niet aanwezig bij het origineel, dus komt echt door Youtube. Voor de rest vind ik de kwaliteit (mits je het filmpje via Youtube op 1080P bekijkt) zeer geslaagd.

Geen opmerkingen: