donderdag, september 03, 2009

Windows Live Writer

Bezoekers die deze blog al langer volgen hebben misschien wat nieuwe opmaak dingetjes opgemerkt in mijn vorige blogpost.

Zo staat het plaatje anders dan anders en bevat deze een schaduw. Ook de tekststijl is een klein beetje anders.

Dit komt allemaal omdat ik sinds gisteren Windows Live Writer op mijn computer heb staan. De vorige post was even een test om te kijken of het programma mij bevalt. En eerlijk gezegd doet dat het wel. Voornamelijk omdat het opmaken van mijn posts veel makkelijker gaat. Al zitten er op dit moment 1 ding in dat me niet zo bevalt, maar dat weegt niet op tegen de voordelen die ik al tegen ben gekomen. Bijvoorbeeld het invoegen van plaatjes is een stuk makkelijker geworden op deze manier.

Ik zal dit programma dus voortaan gebruiken (tot ik wellicht wat beters tegenkom), waardoor mijn posts er hopelijk nog gelikter uit gaan zien. Het is maar even dat jullie het weten. :P

Geen opmerkingen: