maandag, september 21, 2009

Nieuwe Poll

Middels deze blogpost wil ik jullie wijzen op de nieuwe poll. Deze heb ik al een tijdje terug geplaatst, maar daar verder niks over gezegd en dat werd nu wel eens hoog tijd. :P

Deze poll is geplaatst na aanleiding van het volgende bericht dat op site van de telegraaf stond. En wel hier.

Vrouwen seksen uit verveling

HOUSTON -  Uit verveling, om de lieve vrede te bewaren of om van hoofdpijn af te komen. Vrouwen hebben om de meest uiteenlopende redenen seks...

Dat concluderen de twee Amerikaanse wetenschappers van het boek 'Why Women Have Sex'. De onderzoekers, van de Universiteit van Texas, deden onderzoek naar de redenen van duizend vrouwen om van bil te gaan. Daarbij kwamen de gekste antwoorden naar boven. Zo zei een vrouw seks te hebben met haar man zodat deze het vuilnis zet.

Lieve vrede
De onderzoekers interviewden 1000 vrouwen. Maar liefst 84 procent van de geïnterviewden gaf toe seks te hebben uit verveling of om de lieve vrede te bewaren. Een vrouw antwoordde: "Ik heb seks om maar iets te doen te hebben. Bovendien is het makkelijker dan ruzie maken."

Aantrekkelijk
De onderzoekers concludeerden ook dat de meeste mannen de meeste vrouwen seksueel aantrekkelijk vinden. "Andersom voelen de meeste vrouwen zich juist niet aangetrokken tot de meeste mannen", aldus schrijvers Meston en Buss.

Dus de vraag van mij is of vrouwen echt zo zijn. Kunnen de vrouwelijke lezers dit beamen? En lopen de mannelijke lezers er wel eens tegen aan? Maak uw keuze en vertel gerust in een reactie hoe of wat. ;)

1 opmerking:

markus zei

Of vrouwen echt zo zijn weet ik niet, maar het bericht doet me erg hard denken aan een aflevering van How I Met your Mother, waarin één personage zegt dat de enige reden om seks te hebben is dat je van iemand houdt. Waarop al de rest meteen een lijst samenstelt van 50 andere redenen :-)