donderdag, augustus 07, 2008

Club Nintendo Petjes

Sommigen herinneren zich misschien nog mijn blogpost van 15 april 2008. Daarin beschreef ik dat ik uit de Nintendo sterrencatalogus een zwarte Club Nintendo Pet had besteld en binnengekregen.

Het feit wil dat deze sterrencatalogus enkele weken later alweer werd bijgevuld met een nieuwe pet. Namelijk een grijze van Mario Kart Wii. Aangezien ik nog wel wat sterren over had, heb ik deze besteld.

Na iets meer dan een maand werd de sterrencatalogus weer bijgevuld. En ditmaal zat de witte Club Nintendo Pet er ook weer bij. En aangezien ik nog steeds wat sterren over had, heb ik deze tevens ook besteld. Het duurde echter tot vandaag voordat beide petten binnen kwamen. Waarschijnlijk omdat ze het in één keer wilden versturen. En zie hieronder een foto van alle drie de petten.


Is het niet een fraai stelletje zo bij elkaar? Ik ben er in ieder geval blij mee. Zo vaak zit er niet iets leuks in de sterrencatalogus dat ik zou willen... al zijn mijn sterren nu wel op. :( Ik zag namelijk dat ze een tijdje terug een Club Nintendo Koffiemok er in hadden gezet. Ook leuk... maar goed, we kunnen niet alles hebben hè. En een mooie pet is nooit weg.

Geen opmerkingen: