maandag, augustus 11, 2008

Jo- en Nohari

Ik vermoed dat het concept achter Johari en Nohari bij de meeste wel bekent zal zijn. Je hebt een lijstje met goede en een lijstje met slechte eigenschappen. Bij elk lijstje kies je 5 á 6 kernwoorden die volgens jou bij je passen. En vervolgens laat je andere mensen je beoordelen. Zodat je daarna kunt kijken wat de overeenkomsten zijn en de verschillen. Om daarmee jezelf eventueel te kunnen veranderen.

Onder andere via Mystics kwam ik op een site terecht waar een online Johari en Nohari gemaakt kan worden. En dat heb ik dus gedaan.

Deze zijn op de volgende plekken te vinden:
Johari
Nohari

Als je me een beetje kent vul deze dan alsjeblieft in. Want ik ben erg benieuwd wat jullie dus van me vinden. Liefst natuurlijk met een naam erbij die ik ken, zodat ik weet wie wat heeft gekozen. Alvast bedankt. :)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik had het al eens gedaan, maar ik vind het cool dat je thier opzet. Ik vond het best interessant om bij mezelf te zien. (behalve 1 retard na die stomme dingen ging melden, maar dat was ook een uitzondering xD). Hoop dat het jou ook een beetje zelfkennis bijbrengt. ^___^

Ysgrublaidd zei

Tot nog toe heb ik niet echt iets schokkends ontdekt.

Maar oké, zoveel personen hebben er nog niet op gereageerd. Hopelijk veranderd dat nog.