woensdag, mei 07, 2008

Bevrijdingsdag

Eigenlijk heb ik best weinig gedaan afgelopen maandag op Bevrijdingsdag. Dit komt vooral omdat ik nog te brak was om iets te doen. Zo brak zelfs dat ik niet eens meer precies weet wat ik die dag allemaal gedaan heb.

Wat ik nog wel zeker weet is dat ik dus 's avonds moest drummen. Dit keer de grote ronde door het dorp... en wat ben ik blij dat dat achter de rug is. Zo'n carrier is wel relaxter voor je schouders... maar wat gaat je rug toch naar de klote ermee.

*Auw*

Ik had aan het einde echt het gevoel dat mijn rug in de fik stond en licht gaf. Ik ben er dus nog steeds niet helemaal uit of ik dit liever heb dan een kapotte rechter schouder. Het drummen verder ging geloof ik wel erg goed... en was weer blij dat het korps er achter liep en we om en om een muziekstuk ten gehore brachten. Volgende optreden laat ook niet lang op zich wachten. Ik meen 22 mei, avond vierdaagse. Maar dat stelt meestal niet de wereld voor... dus dat overleven we zeker wel. :P

Geen opmerkingen: