woensdag, januari 16, 2008

Kerstprijsvraagveiling 2007

Aan het einde van 2006 had ik voor het eerst meegedaan aan de kerstprijsvraag op Fok!Games. In die kerstprijsvraag had ik 245 punten gehaald die ik kon inzetten in de daarop volgende veiling. Waar ik toen dus leuke prijsjes gewonnen heb.

Ook aan het einde van 2007 was er weer een kerstprijsvraag en ik heb daar ook dit keer weer aan meegedaan. In vergelijking met vorig jaar heb ik echter amper mee gedaan aan de opdrachten. Ik heb er maar drie opgestuurd van de acht. Toch heb ik meer punten behaald dan vorig jaar, namelijk 252. Ik had dit maal wel wat meer bonuspunten weten te bemachtigen, maar waar het verschil qua vorig jaar vandaan komt weet ik niet precies. Al gok ik dat deze komen van één logo per dag meer. Al bij al hoop ik dat ik met deze punten weer wat leuke dingetjes uit de veiling kan halen. Gelukkig is het wachten op deze veiling dit jaar korter dan vorig jaar, aangezien deze niet meer gemaakt hoeft te worden.

Geen opmerkingen: