zondag, november 12, 2006

Pet veranderingen

Het is al weer een tijdje geleden dat ik melding heb gemaakt van mijn Neopet Pets. Dat wilde ik dus nu even doen. Eén van mijn pets heeft namelijk redelijk wat veranderingen meegemaakt. Het is niet voor niets mijn Labray Pet.

Ik eindigde de vorige keer met deze Fire Bruce. Een erg mooi pet vind ikzelf.
Fire Bruce

Hierop volgde meteen het tegenover gestelde. Namelijk een Ice Bruce. En wat zien die er belagelijk uit zeg. Dus maar snel door ge-Labray-ed.
Ice Bruce

Voor mij gevoel duurde het echter lang voor mijn Bruce weer veranderde en toen dat gebeurde werd ik er niet veel gelukkiger van. De verandering maakte van hem een Darigan Bruce. En wederom geen mooi plaatje :P.
Darigan Bruce

Om het nog leuker te maken was de volgende verandering, in mijn ogen, ook geen succes. Het werd een Gold Bruce. Dat ziet er toch ook niet uit dat vage kleurtje?
Gold Bruce

Het geluk keerde gelukkig al was mijn Bruce niet meer de Bruce die hij ooit was. Nee, het werd een Yellow Kougra. Dus naast mijn originele Kougra kreeg ik er nu een tweede bij. Leuk een Kougra die Pinqou20 heet. Dat kan bij een Bruce misschien wel, maar bij een Kougra vind ik dat niet zo leuk staan. Jammer, maar het zij zo. En ach, een Kougra is gewoon leuk. Slechte naam of niet :P.
Yellow Kougra

Bij de volgende verandering werd het nog mooier. Een Kougra met een kransje. Een Mystic Island Kougra. Ow, wat krijg je dan toch zin in vakantie. De zon, de zee en het strand.
Mystic Island Kougra

Goed, ik mag het voor het tere zieltje van Pinqou20 niet zeggen, maar mensen even de neus dichthouden want meneer moest zo nodig een Skunk Kougra worden. En al is de stank niet normaal het kleurpatroon mag er wezen. Nou ja, kleurpatroon.
Skunk Kougra

Het duurde echter maar kort en meneer, die af en toe veranderd in een dame (kan hij ook niets aan doen, dat doet die Labray), veranderde alweer. Ditmaal in een Striped Kougra. Het kon erger maar persoonlijk ben ik van deze niet zo kapot. Maar goed, binnenkort veranderd hij vast wel weer. Misschien wel weer een keer van soort.
Striped Kougra

Met mijn andere Pet gaat het ook wel goed. Ben hem de laatste tijd wat aan het trainen en hij heeft nog steeds de vorm van een Baby Kougra. Zoooooo schattig. Dit zijn tegenwoordig trouwens zijn stats:
Age : 1855 days
Level : 30
Health : 30 / 30
Strength : EXCELLENT (58)
Defence : GREAT (38)
Move : GREAT (30)
Intelligence : mega genius (52)

Ach, zal toch maar even het foto'tje van hem plaatsen. Staat hij ook even in de schijnwerpers. Anders is het zo zielig na al die foto'tjes van Pinqou20.
Bad Mother Fucker ook wel Baby Kougra genaamd

Geen opmerkingen: