vrijdag, november 10, 2006

10 november is de dag...

...dat ik mijzelf Admin noemen mag.

En wel van het Fantasy, SF en Horror Forum Aeon. Ik was hier al lange tijd Moderator maar nu heb ik het stokje overgenomen van de eigenaar. Dit omdat deze de toestand, die achter het Admin zijn zat, zat was. Voorlopig heb ik nog geen problemen ondervonden. Maar goed, ik zit dan ook maar net op die plek.

Morgen is het weer de 11e van de 11e oftewel Sint Maarten. Ook al is de omgeving waar ik woon totaal niet Katholiek toch heeft men dit feest ook hier ontdekt. En dat betekend dus al enkele jaren drummen op deze datum. In eerste instantie alleen in Leeuwarden, maar ook sinds een tijdje in het eigen dorp. Al gaan we dit jaar niet naar Leeuwarden met de drumband en lyrakorps. Dit omdat het winkelcentrum waar we eerst altijd moesten drummen is plat gebrand. Dit jaar, en mogelijk ook volgende jaren, dus alleen drummen in het dorp. Nu maar hopen dat het goed weer is.

1 opmerking:

Anoniem zei

Nog maals van harte gefeliciteerd.