maandag, mei 29, 2006

The Secret Laboratory

Na twee sombere blog entry's nu maar weer een luchtigere. Een week of twee geleden heb ik op Neopets de Treasure Maps voor The Secret Laboratory bij elkaar gekocht. Het koste iets minder dan 500.000 NP (Neopian Point, de valuta op Neopets). Echter een goede paintbrush om je pet te kleuren kost vaak ook wel dat bedrag. Door de kaart van The Secret Laboratory volledig te maken krijg je de mogelijkheid om elke dag één keer The Lab Ray te gebruiken. Hierdoor kunnen de stats van je Pet veranderen. Ten goede en ten kwade. Zo is mijn Bruce al enkele keren in level, kracht en snelheid gezakt. Echter ook enkele keren zijn deze verhoogt. Verder is het geen mannetje meer maar is het nu een vrouwtje geworden. Maar het grappige is dat mijn Bruce al twee keer van kleur is veranderd. Hieronder de plaatjes.

Zijn originele kleur (zowel als man als vrouw zijnde)

Na haar eerste verandering is het een Darigan Bruce geworden

Na haar tweede verandering is het een Fire Bruce geworden

Nu maar afwachten wat er in de toekomst van mijn Bruce wordt. Al moet ik zeggen dat die Fire kleur hem wel goed staat. Misschien toch maar een derde pet adopteren.

Mijn Kougra heb ik destijds met een Paintbrush geverfd. Dat geintje koste me toen 600.000 NP. Hieronder het resultaat.

Zijn originele kleur

Mijn Kougra met de baby kleur geverfd

Met de Lab Ray heb je dus voor iets minder NP meer variatie. Al blijft het natuurlijk altijd de vraag hoe je Pet bij het gebruik zal veranderen. Mijn Kougra laat ik in ieder geval met rust, die is nu zoals ik hem wil hebben. T.a.v. mijn Bruce ben ik nog niet zeker. Misschien dat ik haar zo laat en er een andere Pet naast neem om op te schieten :P. Al denk ik eerder dat mijn Bruce morgen gewoon weer de pineut is.

Geen opmerkingen: