maandag, april 17, 2006

Foto dagje

Op Aeon is er voor de tweede maal een topic geopend om, op een vooraf vast gestelde dag, ieder uur een foto te maken. Omdat de verwachtingen natuurlijk t.a.v. mij zeer hoog zijn, heb ik maar mee gedaan. Nou waarschuw ik jullie lezers wel even. De kwaliteit is niet denderend. Dit omdat de foto's gemaakt zijn met een camera die op een Ipaq zat. Dus verwacht geen hoge kwaliteit foto's. Toch laten de foto's ongeveer zien wat ik eerste paasdag gedaan heb (en geloof me dat is niet echt boeiend :P).

00:00 ~ Goh, PM van Grimreaper. De dag voor de "ieder uur een foto" is aangebroken. Goed, laat ik dan maar mee doen.
Foto 1

01:00 ~ Even wat animaties kijken van Aeon Flux (DVD collectie net een dag in huis).
Foto 2

02:00 ~ Nog steeds Aeon Flux aan het kijken.
Foto 3

03:00 ~ Nog even wat lezen voor het slapen gaan. Rad des Tijds 4 (als is dat nauwelijks te zien dus ten aanzien van dat moeten jullie me gewoon geloven).
Foto 4

10:00 ~ Wekker ging af en ik zie een mooi plafond (na ja, mooi).
Foto 5

11:00 ~ Nog even wachten tot het vertrek dus tijd om even een Duits videogames tijdschrift te lezen.
Foto 6

12:00 ~ Onderweg naar Haarlem, Tokobot gespeelt op mijn PSP. Om de tijd wat te doden. En ja ik weet het, het is een bagger foto. Maar bedenk wel de auto bewoog :P.
Foto 7

13:00 ~ En we zijn in Haarlem. Even een blik door de straat.
Foto 8

14:00 ~ Het zonnetje scheen lekker en de hond vond de baas erg interessant.
Foto 9

15:00 ~ Toch ook nog even wat doen voor de studie. Oftewel aan het werk aan een verslag.
Foto 10

16:00 ~ Tja, dat prutsen duurde iets langer dan een uur :P.
Foto 11

17:00 ~ Na het eten is het tijd om de hond uit te laten. En daar loopt de dreumes dus.
Foto 12

18:00 ~ Familie keek naar domme tv programma's dus maar wat lezen dan, boek is nu wel bekend dacht ik zo :P.
Foto 13

19:00 ~ Nog steeds aan het lezen.
Foto 14

20:00 ~ Het werd te donker om te lezen en op die plek geen goed leeslicht te vinden, dus dan maar wat gamen. In dit geval Animal Crossing Wild World op de NintendoDS.
Foto 15

21:00 ~ En nog steeds aan het AC:WW'en.
Foto 16

22:00 ~ Uiteindelijk werd het toch weer tijd om naar huis te gaan. Dus we laten Haarlem weer achter ons.
Foto 17

23:00 ~ En Leeuwarden komt in zich (al is dat niet op de foto te zien, dus neem dat maar weer van mij aan :P).
Foto 18

24:00 ~ En de klok geeft aan dat de dag afgelopen is. Het was weer een dolle dag.
Foto 19

Geen opmerkingen: