woensdag, juni 17, 2009

Ik fiets, ik wandel en ik...

Breng de post bij u langs. Ja ja, vanaf gisteren ben ik vakantie hulp bij een postbedrijf. Ik heb nu een nul-uren contract tot en met augustus. Het is dan ook een vakantiebaan. Maar tja, ik ben er wel blij mee... want ik ben al een jaar aan het zoeken naar werk. En ik verdien er dan wel niet veel mee... maar het is in ieder geval iets.

Voorlopig ging het erg goed. Heb vandaag al een groot deel in mijn ééntje bezorgd. Morgen mag ik het bezorg-gebied, wat ze me hebben geleerd, helemaal alleen doen. In totaal ben ik dan zo'n drie uur onder de pannen. Wat ze verder nog van plan met me zijn weet ik nog niet. Dat zal de tijd vast wel leren. Voorlopig ben ik in ieder geval blij dat ik wat werk heb en je leert zo ook wat nieuwe mensen kennen.

Dus, mocht ik de komende tijd 's middags niet meer online zijn... dan komt dat dus hierdoor. ;)

2 opmerkingen:

Unknown zei

Gefeliciteerd, mooi man! :D

Agravain zei

Gefeliciteerd met je baan. Je hebt wel het seizoen mee.

Agravain