zondag, februari 18, 2007

Cartoon Network

Sinds een tijdje zendt de kabelprovider uit onze buurt een etalage kanaal uit. Waarmee ze het digitale tv pakket onder de aandacht proberen te brengen. Persoonlijk vind ik dat totaal niet erg, want door dit etalage kanaal herbeleef ik oude herinneringen. Vooral door de uitzendingen van Cartoon Network. Dat kanaal wordt al jaren niet meer (onbetaald) uitgezonden bij ons. En wat heb ik met dat kanaal veel tijd gevuld destijds. Ed, Edd 'n Eddy, Johnny Bravo, Daxters Lab, Cow and Chicken, Courage en Powerpuff girls. Dit zijn de series die ik nu weer af en toe kan kijken :P. Al die herinneringen. Leuke tijd was dat. Een tijd van geen verantwoordelijkheden, geen problemen en een leuke club van mensen op school.

Toch mis ik jammer genoeg toch enkele series. Mensen van dezelfde leeftijd en met destijds nauwelijks een leven zullen wel weten welke ik bedoel. Ik noem een Tom & Jerry, I am Weasel, 2 stupid dogs, Jonny Quest, The Flintstones, The Jetsons en vast nog wel meer waar ik nu zo 1, 2, 3 niet op kom. Maar wie weet komen deze binnenkort nog wel een keer langs. Al met al is het gewoon leuk om de tekenfilms van destijds (en van jaren ervoor) weer eens te zien. Zonde dat deze zender niet meer gratis wordt aangeboden. Zenders die iets soortgelijks proberen uit te zenden falen daar in mijn ogen gigantisch in. Maar goed, op mijn leeftijd zijn tekenfilms natuurlijk uit den bozen. Gelukkig dat dat mij alleen niet kan boeien :P. Tekenfilms zijn gewoon leuk. Al word ik honderd jaar dan nog zullen tekenfilms een onderdeel van mijn leven blijven. Misschien kinderachtig maar het houd de geest wel jong zullen we maar zeggen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Nostalgie he. :P

Heb ook maanden naar Angry Beavers en nog een programma wat erna / ervoor kwam gekeken. Was altijd gaaf, lekker voor het slapengaan wat zorgeloze humor.

:D