donderdag, oktober 12, 2006

Wansmaak?

Goed, in het verleden werd mij wel eens gevraagd waar ik qua muziek naar luister. Omdat ik toch wel een redelijk uitgebreide smaak heb qua muziek kon ik daar vaak geen duidelijk antwoord op geven. Vanaf nu is dat anders :P (weer een probleem minder). Want het wordt nu netjes bijgehouden voor mij. Je kunt dat allemaal hier na lezen.

Verder kan ik nu ook bekijken welke muziek anderen luisteren die een soort gelijke (wan)smaak hebben. Zo hoop ik nog meer leuke muziek te kunnen vinden.

Vertel gerust wat je van mijn (wan)smaak vindt. Of vertel welke muziek ik in mijn lijstje zeker een keer moet opnemen ;). Wees trouwens maar niet bang dat je deze blogpost terug moet zoeken wanneer je de link kwijt bent geraakt, want de link heb ik ook opgenomen in mijn links lijstje die je links op het scherm kunt vinden.

Geen opmerkingen: