zondag, oktober 22, 2006

Nanostray maakt 999

Gisteren in Groningen Nanostray gekocht voor de NintendoDS. Ouderwetse shoot-em-up gameplay in een modern jasje. Best een toffe game, alleen aardig moeilijk. En tja, nieuwe game betekend updaten van mijn gamescollectielijst. En volgens IGN is dit nu dus mijn 999 game in de lijst. Al klopt dit niet geheel met de collectie. Dit omdat IGN niet alle games in zijn database heeft en omdat collectors edition (met meerdere games) vaak gezien worden als één game en ik collectors editions die IGN niet herkend opgeef als losse games. Maar goed, die 999 wordt er niet minder leuk om. Nog één game en ik schiet naar de 1000 op IGN.



Naast deze info wilde ik jullie ook nog een filmpje laten zien van Line Rider. Wederom had iemand (waarschijnlijk dezelfde als in de vorige blogpost) te veel vrije tijd en heeft dit kunstwerkje in elkaar getekend.

Geen opmerkingen: