woensdag, maart 15, 2006

Absurd grote videogames collectie

De meeste mensen die mij wat beter kennen, weten dat ik wel een redelijk grote videogames collectie heb. Voor hen die dat niet weten: kijk vooral eens onder het Links gedeelte van deze blog. En wat ziet u daar? Oeh, een link naar een site waar het grootste deel van mijn legale collectie staat beschreven. Mooier kan het toch niet (Oke, met foto's. Maar dat vind ik nog wat te veel werk. Zo netjes staat alles er niet bij :P).
Toch is er altijd baas boven baas en zo ook op het gebied van videogames collecties. Hieronder staan dus wat foto's (inclussief wat dom praat van mijn kant) van een absurd grote collectie. Wil ik dat bij elkaar zien te krijgen, dan mag ik nog wel een flinke tijd door sparen.

Pappie, pappie, ik kan hier niet langs. You lucky bastard

Geen kasten meer? Dan maar op de vloer. Hoe barbaars.

En nogmaals maar nu een stukje verder weg.

En de hoek om. Er komt geen eind aan zo lijkt het wel.

Aaaaaaaaaah the horror. Alle games staan scheef. Jij barbaar.
Oke, wel één met gigantisch veel video games.

Lucky bastard nummero 2. En waar speeld meneertje liever mee? Met speelgoed auto'tjes.
Hey mannetje, ruilen? :P


Na al dat luie gamen moet er natuurlijk aan de conditie worden gewerkt.
En zie daar een hometrainer.

Je zou toch zeggen, met zo veel games heb je ook een mooie gamehoek.
Maar nee hoor. Gewoon een houten bureau met niet bijpassende bureaustoel.

Geen opmerkingen: