dinsdag, januari 25, 2011

Kerstprijsvraagveiling 2010

Net als voorgaande jaren heb ik dit jaar ook meegedaan aan de Fok!Games kerstprijsvraag. In vergelijking met voorgaande jaren heb ik niet zo heel erg mijn best gedaan. De opdrachten heb ik links laten liggen en van de vragen heb ik ook niet alles beantwoord. Toch wist ik er 180 punten mee te verdienen om te gebruiken in de daarop volgende veiling.

Vorig jaar hadden ze geen veiling en dit jaar hadden ze een nieuw systeem ervoor. Het was op zich wel een aardig systeem, maar het had ook wat mindere kanten. Alle veiling items stonden onder elkaar, maar qua tijd zat het niet op volgorde. Daarnaast kon je niet duidelijk zien welke veiling al gesloten waren. Je kont het alleen achter halen door de sluitdatum. Hierdoor was het geheel wat onoverzichtelijk.

Wel handig was het onderstaande lijstje dat stond onder het kopje profiel.

Jouw puntentotaal 180
Aantal punten besteed 180
Aantal punten over 0
Aantal vragen beantwoord 75
Aantal items geboden 21
Aantal items met hoogste bod 6

Zoals ik al eerder zei had ik 180 punten te besteden. Die zijn dit jaar ook allemaal op gegaan. Deze punten heb ik verdient door 75 vragen te beantwoorden (hier zitten dus ook foutief beantwoorde vragen bij). Daarnaast heb ik op 21 items geboden en heb ik er 6 weten te winnen. :D

Maar welke items zijn dit… dat ga ik jullie niet vertellen.
- Ratchet & Clank T-Shirt (voor 18 punten)
- Motorstorm Arctic Edge - PS2 (voor 20 punten)
- PSP Keycord (voor 13 punten)
- Call of Duty: Black Ops soundtrack (voor 20 punten)
- Gandalf figurine (voor 70 punten)
- SEGA Virtua Tennis 2009 sporttas (voor 39 punten)

De trouwe lezers (met een goed geheugen) zullen misschien wel denken: Alweer een Virtua Tennis 2009 sporttas? En hij sport niet eens.

Tja, dat klopt allemaal. Was ook niet echt mijn bedoeling die prijs te winnen. Wilde alleen de punten wat opvoeren voor dat item, zodat anderen minder punten zouden hebben. Maar goed, als niemand vervolgens je overbied dan zit je zelf met de prijs. Niet dat ik dat erg vind hoor. Kan er vast wel een kennis blij mee maken. Al met al dus weer een geslaagde kerstprijsvraagveiling. Nu is het wachten tot de prijzen aan de deur worden gebracht.

Geen opmerkingen: