donderdag, juni 24, 2010

Magische boeken

Een tijdje terug heb ik meegedaan aan een actie op watleesjij.nu waarbij de prijs de twaalf delen van Terry Goodkind’s De Wetten van de Magie was.

Van de week kreeg ik een mailtje van de uitgeverij dat ik één van de winnaars was en of ik mijn adres wilde sturen. Maar natuurlijk. Gelijk maar gedaan en het resultaat is dat er nu een doos hier staat met de twaalf delen.

Open-mouthed

Het geweldige is ook nog dat het die mooie hardcover versie is. De serie heb ik al in de vorm van de oude paperbacks, maar deze hardcover versie is zoooo mooooi en allemaal gelijk. Daar waar de paperback versie uit verschillende groottes bestaat en waarvan de covers niet helemaal bij elkaar passen.
 
Wetten van de magie
Ik ben op het moment dus even een gelukkig man en dit vraagt eigenlijk om het her-lezen van de serie. Eens kijken of ik dat in mijn drukke programma kan inpassen.

Geen opmerkingen: