zaterdag, april 14, 2007

Filmpjes dag

Omdat ik eigenlijk niets anders te vertellen heb vandaag en ik toch een vrolijke tegenhanger op mijn blog wil hebben t.a.v. de vorige post, hierbij enkele filmpjes.

Ik begin vandaag met een filmpje aangaande het verschil tussen een vriendin en een PS3. Nu moeten niet alle dames boos worden, want ik ben het niet eens met de eindconclussie die het filmpje steld. Doe mij beide maar, de concurrentie van de PS3 heb ik al dus die vriendin en die PS3 kunnen er ook nog wel bij.


Hieronder ééntje met de naam ROFLMAO! Voor hen die de figuurtjes niet kennen, het zijn personages uit World of Warcraft. De meesten zullen het nummer wel herkennen gok ik dus die ga ik verder niet verraden :P.


Het volgende filmpje is van KT Tunstall met het nummer Black Horse and the Cherry Tree en een loop machine. Omdat het wel lekker klinkt, het een leuk nummer is en KT Tunstall gewoon schattig is.


En om het af te leren nog iemand die wellicht iets meer uit een loop machine haalt maar wel ten koste van schattighied :P, namelijk Najib Amhali.

Geen opmerkingen: