dinsdag, maart 27, 2007

Het is lente...

Oké, alweer een weekje maar goed :P. De lammetjes lopen weer in de wei en de zon schijnt. Wat wil een mens nog meer?

Vrijdag avond moest ik met de drumband en lyrakorps spelen op een muziek en zangavond. Al was het meet Christelijk gezang dan muziek en zang. Bah, het was voor mijn gevoel een beetje te. Het spelen ging in ieder geval lekker en er waren redelijk wat complimentjes naderhand. Al vond ik zelf het vierde en laatste muziekstuk niet echt lekker lopen. We hebben het in ieder geval weer overleefd.

Zaterdag was ook een erg leuke dag. Christine, een Aeon lid, had een Aeon meeting georganiseerd bij haar thuis. Al stond ik niet op de lijst van mensen die zouden langskomen, toch was ik er :P. Tot verrassing van de meeste aanwezige. De anderen hebben flink zitten Magic the Gatheringen. Ik daarintegen heb flink lopen babbelen met verschillende mensen. Eten was ook lekker (shoarma, dus vleeeeeeeeeesh en patatjes). Ongezien werd het weer lekker laat, vooral omdat we pas laat ontdekten dat de zomertijd ook was ingegaan. Dus om vier uur vertrokken naar huis en zes uur lag ik pas in mijn bedje. Toch had het van mij wel wat langer mogen duren. Want gelukkig had ik geen last van de los lopende katten in verband met mijn kattenallergie. En gelukkig maar, want het was een top dag :D.

1 opmerking:

Anoniem zei

En gezellig was het zeker!

En de verassing was ook zeer geslaagd. :D