dinsdag, maart 18, 2008

Kerstprijsvraagveiling 2007 3

Een tijdje terug schreef ik al dat ik weer mee had gedaan aan de kerstprijsvraagveiling van Fok!games en dat ik daar tevens wat prijzen had gewonnen. Na lang wachten kwam vandaag dan eindelijk het pakketje binnen. Een pakketjes met daar omheen bruin inpakpapier (wat dus achteraf de achterkant van blauw/wit gestreept inpakpapier bleek te zijn) met daar weer omheen heel veel plakband. Koste dus even wat tijd om dat plakband er af te krijgen en daarna nog een tijdje om de hoeveelheid papier dat er omheen zat er af te rollen. En toen kwam het volgende dus te voorschijn (maar dan op elkaar gestapeld):

(klikbaar voor grotere versie)

- [360] Blue Dragon (135 punten)
- Conan Soundtrack (16 punten)
- [GBA] Curious George (35 punten)
- [PC] Kings Quest Collection (62 punten)

Al was het doosje van Curious George plat gevouwen. Al bij al dus een leuk pakketje om tegen de middag door de postbode in de handen geduwd te krijgen. Toch vind ik het jammer dat het geheel niet schade vrij aan is gekomen. Het plastic en de cover om het hoesje van Blue Dragen is aan de zijkant gescheurd, het doosje van Curious George is verkreukeld en het kunststof doosje van de Kings Quest Collection bevat aan de onderkant een redelijk groot gat. Alleen de Conan Soundtrack lijkt de reis zonder schade overleeft te hebben.

Blue Dragon is gelukkig wel compleet. Dus doosje en instructieboekje plus drie volle DVD's van het spel. Het enige punt waardoor te zien is dat het niet origineel uit de winkel komt is het gele vlak met in zwart te tekst: Promotional copy Not for resale.

Bij de Kings Quest Collection zit jammer genoeg geen boekje. Al denk ik dat dat bij een gekochte versie daarvan ook niet het geval zal zijn. Alle 7 games hebben ze wel op 2 cd-roms weten te zetten. Al moet daarbij natuurlijk wel gezegd worden dat dat niet moeilijk is voor zulke oude spellen. :P

De Soundtrack van Conan is ook langer dan ik verwachte. Namelijk 15 nummers lang. Al gok ik dat de officiele soundtrack van de game een stuk langer is. Want dit is volgens mij ook een promo versie. Al staat dat er niet duidelijk op, het zit niet in een kunststof cd hoesje maar in een kartonnetje. Toch zal ik er straks waarschijnlijk wel even van gaan genieten.

Over Curious George heb ik verder niks nieuws te vertellen. Alleen dat dat waarschijnlijk de eerste game is van dit pakket dat ik ga spelen.

Geen opmerkingen: