woensdag, juli 31, 2013

Verschuiving

Een tijdje terug had ik een bestelling gedaan bij de webwinkel Zavvi. Namelijk de Limited Edition van de game Blazblue Continuum Shift Extend voor de PSVita. Deze was op die webshop nogal goedkoop en zelfs goedkoper dan de normale versie. Dus ik was helemaal in mijn nopjes.

Echter, voordat het pakje werd bezorgt kreeg ik al een e-mail binnen dat er mogelijkerwijs iets niet goed was gegaan bij de verzending.
Thank you for shopping with us and for the recent order you placed, order number ******
Unfortunately we have received defective stock on the game you have ordered.
As a result you may not have received the game cartridge in the box that was delivered to you.
We will be processing a full refund for you. There is no need to return your order.
We’re very sorry for any inconvenience that this may cause and fully understand that this may be frustrating.
Please accept our sincerest apologies.
We are expecting replacement stock within the next 2 weeks if you wish to reorder.
We appreciate your custom and hope to see you visiting us again soon.
En ja hoor, er miste dus inderdaad wat in het geleverde doosje. Namelijk het spel zelf en de bijbehorende case.

Blazblue1Het enige wat ik dus heb ontvangen is de box van de Limited Edition en de soundtrack CD in case plus de kaarten met schetsen (niet op de foto zichtbaar). Oké, het heeft me uiteindelijk niks gekost omdat ze het geld hebben teruggestort, maar je hebt er ook verder weinig aan.

Wat mij vooral stoort is dat ze melden dat er binnen 2 weken een nieuwe voorraad wordt geleverd. Waarom dan terugstorten en niet gewoon een goede versie opsturen als de voorraad binnen komt? Ik heb gelijk op hun site gekeken en zag dat deze versie nog steeds of opnieuw leverbaar was. Maar de prijs was daarbij ook gestegen. Ik heb toen meteen een e-mail gestuurd met de vraag of ze het voor de prijs van mijn vorige order konden verzenden. Het duurde even voor ik antwoord kreeg en toen stond opeens het product niet meer in hun systeem. Ik kreeg dan ook te horen dat het product niet meer leverbaar was. Het is nu dikke twee weken later en ik zie dat deze versie nog steeds niet leverbaar is.

Toch treur ik er niet meer om, want ik heb het anders opgelost. De game die in de verpakking van deze versie zit is, zover ik kan vinden, hetzelfde als de normale editie. Alleen de Limited Edition verpakking, de soundtrack en de schetsen zijn extra. Dus geen ingame extra’s zijn er aanwezig. Om de box compleet te krijgen, en u raad het vast al, heb ik de normale versie besteld. Deze was nu ongeveer even duur als de prijs die ik had betaald voor de Limited Edition. En deze kwam wel mooi aan.

Blazblue2Zodoende heb ik nu toch een complete versie van de Limited Edition van Blazblue Continuum Shift Extend. Het is dan wel niet op de gebruikelijke manier, maar in principe is het niet anders dan andere Limited Edtions van deze game. Het enige verschil is dus dat het niet bij de leverancier samengevoegd is, maar door mijzelf. Het kan mij verder weinig schelen, ik heb de game inclusief de Limited Edition extra’s. En dat vind ik het belangrijkste.

Geen opmerkingen: