zondag, februari 27, 2011

Thema

Ik baal een beetje dat ik de laatste tijd mijn blog wat in een vergeethoekje heb gestopt. Om hier wat aan te doen ben ik van plan aan bepaalde dagen van de week thema’s vast te koppelen. Nu betekend dit niet dat ik iedere week op die dagen iets ga posten, maar dat ik wel wat meer ga zoeken naar onderwerpen voor die dagen. Zodat ik wat te posten heb en eventueel al van te voren wat posts in kan plannen.

Op maandagen/dinsdagen ben ik van plan mijn recensies te posten. Zowel de recensies die ik schrijf voor planet-aeon als wel recensies die niet op dat platform passen. In eerste instantie zullen dit boek- en videogamerecensies zijn. Wat ik de laatste tijd dus ook al zo’n beetje op die manier probeer in te plannen.

Woensdag gehaktdag. Oftewel de dag waarop ik meer berichten wil gaan plaatsen waarin ik mijn frustraties over bepaalde zaken kan wegschrijven. Gehakt kan maken van zaken waar ik het niet mee eens ben.

Op donderdagen/vrijdagen wil ik het dan wat vrolijker maken met posts die over leukere dingen gaan. Bijvoorbeeld mijn Bonsai posts, posts over muziek of andere dingen die mij bezig houden.

Nu heb ik nog niet echt een invulling voor mogelijke posts. Dus ideeën zijn welkom. Ik hoop in ieder geval op deze manier mijn blog wat levendiger te kunnen maken en hopelijk bevalt dat jullie ook wat meer. Laat me gerust weten wat jullie hiervan vinden.

Geen opmerkingen: