donderdag, november 15, 2007

Een jasje

... voor mijn Wiimotes. Ja, jullie lezen het goed. Een nieuws jasje voor die zwengel gevallen van de Nintendo Wii. Die gevallen die bij zoveel mensen al ramen, tv-schermen en schedels vernield heeft. Waar die kleine rechthoekige kunststof bakjes al niet goed voor zijn.

Nu dacht Nintendo natuurlijk: Dit is niet goed voor onze naam. En dus krijgt men bij elke nieuwe Nintendo Wii of losse Wiimote een beschermhoesje. Heel vervelend voor hen die er al één of meerdere thuis hebben zonder beschermhoesje. Maar Nintendo is niet gek... dus konden deze mensen, zoals ook ik, deze beschermhoesjes bestellen.

Ik had dus twee Wiimotes zonder een jasje en heb er dus netjes twee besteld. En na heel lang wachten, kwamen deze dus vandaag met de post binnen. Helemaal gratis en voor niks. En wat staan ze toch beeldig om de Wiimote. Zo lekker rubberig en rond. Jammer van die nieuwe geur die er nog aanzit. Want het geeft de Wiimote wel een lekker gevoel mee. Minder glad, dus beter houvast.


Ik ben echter benieuwd hoe lang het duurt voordat ze lastig worden. Want als de batterijen leeg zijn van de Wiimote moet je wel eerst het jasje deels weer lasmaken en met dat touwtje aan de onderkant kan dat nog wel eens irritant worden. Voor de winter hebben mijn Wiimotes het in ieder geval niet koud zo met een jasje aan. Dus ze zullen wel niet snel gaan niezen en proesten.

Geen opmerkingen: