zondag, juni 26, 2005

Het begin

Je moet toch ergens beginnen, dus dan maar met een blogpost zoals deze.
Het is mijn bedoeling om hier zo vaak mogelijk wat neer te zetten maar in hoevere ik dat ga reden is natuurlijk helemaal de vraag. Alle begin is moeilijk, dus kijk niet te veel naar deze eerste posts.

Laat ik mezelf eens voorstellen. Mijn naam is .... (Naam weg ge-edit), ben 24 jaar en studeer op dit moment Technische Bedrijfswetenschappen aan de RUG in Groningen. Verder lees ik graag Fantasy, SF of Horror boeken, maar een groot deel van mijn vrije tijd (die beperkt is) besteed ik toch aan gamen. Het laatste wat ik op dit moment nog wil zeggen is dat ik snare drum speel bij een drumband.

En dan nu mijn dag:

Ouders zijn vanacht terug gekomen uit Turkije. Nu hoef ik niet meer op de hond te passen, die trouwens erg blij was dat mijn ouders weer thuis waren. Het weer was weer lekker. Niet te warm en niet te koud. Het zou eigenlijk het hele jaar dit weer moeten zijn, maar goed dit is Nederland.

Vandaag redelijk druk geweest met de studie. Morgen beginnen de tentamen weken weer. Heb gelukkig maar twee tentamens. Dit betekend echter niet dat ik het niet druk heb. Naast de tentamens loopt er ook nog eens een project lopen (Ontwerppraktijk). Met dat project zijn we nog niet zo ver als we zouden willen en over twee weken moet het eindverslag al klaar zijn. En dat allemaal binnen de tentamen weken, hoe verzinnen ze het. Qua hobby's zal het de komende weken dus wel niet veel worden. Maar wie weet waar ik af en toe wat tijd vandaan kan smokkelen.

Geen opmerkingen: